fredag 21 juli 2017

(icke tävlingsgodkänt) nytt försök på penntestet



Your tits - what are they good for?! Well, dom kan vara puffy ibland, och ganska styva andra gånger. Very interesting, but will they blend?! Ja, alltså dom blendar in ganska så bra i min kroppshydda, if that's what you mean? Yeah yeah, but will they run Crysis?! Jag har inte prövat, men dom är ganska så grymma so who knows? Cool story bro, but do they even lift... bro?! Nä, men, men - dom kan snurra!


Eller nej, förresten, det kan dom inte - bara sådär lite lagom tillräckligt för att utföra en carnavalesque funbags windmill tassel twirl (3:23 in).

 
Men nu när jag deffat ner mig några kilo (eller bantat ner mig snarare, då jag istället för att få mer definition av bröstmusklerna snarare förlorar muskelmassa och paradoxalt nog då får mer framträdande sweater puppies, något jag para-paradoxalt nog likväl förutspådde) så kan mina tatas, med lite ansträngning, och med en penna 3/5 the size of a full-grown one, faktiskt klara av penntestet!


Hey, I'm having no illusions here - om det gick att tävla i penntestet så skulle korrekt form och ett tävlingsgodkänt icke-lyft nog innebära låsta höfter och perfekt hållning all the way, but in either case I feel just a little bit better about myself here right now. Som att jag och mina tvillingar har gjort något stort här, eller åtminstone lite större än för en månad sedan. Vi vinner, eller förlorar (beroende på hur man ser det), the breast race. One small step, osv. So much boobage - let's raise our glasses to that.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar